?>

Başkan Geçit, “Günün Her Saatinde Vatandaşlarımızın Sesine Kulak Veriyoruz”

Yeşilyurt Belediyesi’nde, vatandaşların taleplerine çözüm üretmek, belediyeden bilgi alınmasını sağlamak ve şikâyet başvu…

Gündem - 3 ay önce

Başkan Geçit, “Günün Her Saatinde Vatandaşlarımızın Sesine Kulak Veriyoruz”

Yeşilyurt Belediyesi’nde, vatandaşların taleplerine çözüm üretmek, belediyeden bilgi alınmasını sağlamak ve şikâyet başvurularını daha hızlı bir şekilde çözüme kavuşturmak amacıyla 7/24 hizmet veren 444 8 910 numaralı Çağrı Merkezine bir yıl içerisinde gelen 22 bin 715 talebin tamamına yakını sonuçlandırıldı. Gece gündüz demeden vatandaşların sesine kulak verdiklerini söyleyen Başkan Geçit, Çağrı Merkezi ile vatandaşların istek ve taleplerin en kısa sürede çözüme kavuşturduklarını söyledi.

Vatandaşların taleplerine hızlı ve etkili bir şekilde çözüm üretmek amacıyla kurulan Yeşilyurt Belediyesi Çağrı Merkezi, 444 8 910 numaralı telefondan vatandaşlara hizmet vermeye devam ediyor. Vatandaşlar, resmi ve dini tatil günleri de dâhil olmak üzere 7 gün 24 saat Çağrı Merkezine ulaşarak taleplerini kolaylıkla iletebiliyor. Yapılan başvurular, çağrı merkezi görevlileri tarafından belediyenin ilgili birimlerine ve talebe göre de ilgili diğer kuruluşlara yönlendirilerek vatandaşların taleplerinin çözüme ulaştırılması sağlanıyor.

Bir yıl içerisinde Çağrı Merkezine ulaşan 22 bin 715 vatandaşın istek, talep ve şikâyetleri kayıt altına alınarak çözüm için yardımcı olunurken, %90 başarı performansı sağlandı.

Gelen taleplerin büyük bir kısmını çözüme kavuşturan Çağrı Merkezinin, vatandaşların öneri, istek ve taleplerine hızlı ve sağlıklı bir şekilde cevap verebilmek adına çalıştığını söyleyen Yeşilyurt Belediye Başkanı Prof. Dr. İlhan Geçit, belediye ile vatandaşlar arasında iletişimi güçlendiren Çağrı Merkezi ile hizmetlerdeki kalite standartının yükselttiklerini ifade etti.

Çağrı Merkezinin vatandaşlar ile belediye arasında çözüm köprüsü olduğunu dile getiren Başkan Geçit, “Hemşehrilerimize sunduğumuz hizmetlerin kalitesini artırmak, iletilen taleplere anında çözüm üretilmesini sağlamak amacıyla 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet veren 444 8 910 numaralı Çağrı Merkezimiz ile çok sayıda istek ve talebi sonuçlandırıyoruz. Çağrı Merkezimize gelen talepler kayıt altına alınarak ilgili birim sorumluları ile talep sahibi arasındaki koordinasyon sağlanmaktadır. Yetki ve sorumluluk alanımız dışında kalan talepler ise yine görevlimiz tarafından ilgili kurumlara iletiliyor. Talep sonuçlandığı ve çözüme kavuştuğu zaman da vatandaşlarımızı tekrar bilgilendiriyoruz. Taleplerin yerine getirilip getirilmediğinin de takip edildiği Çağrı Merkezi ile vatandaşlarımıza hızlı bir şekilde daha iyi ve kaliteli hizmetler veriyoruz. Bir yıl içerisinde Çağrı Merkezimize gelen 22 bin 715 talebin büyük bir kısmı sonuçlandırılıp, vatandaşlarımıza gerekli bilgilendirme yapılmıştır.” şeklinde konuştu.

Haftanın Öne Çıkanları

Lefkoşa'da kurşunlama

2025-01-02 17:05 - Asayiş

Yunus Emre Vakfı nedir? Yunus Emre Vakfı kimin?

2025-01-02 17:06 - Gündem

Apple İOS cihazların Android’e göre daha riskli olduğu ortaya çıktı: Yüzde 17'lik artış!

2025-01-02 18:05 - Teknoloji

Kıb-Tek’e olan borçların taksitlendirilmesi yasa gücünde kararnameyle düzenlendi

2025-01-02 18:06 - Kıbrıs

Lefke’de 27 Aralık Atatürk Yol Koşuları 9 Ocak Perşembe günü yapılacak

2025-01-02 19:05 - Spor

Colani, Mazlum Abdi ile görüştü: 'İki taraf arasındaki sorunların...'

2025-01-02 19:05 - Gündem

Battalgazi Belediyesi’nden Liseler Arası Bilgi Yarışması

2025-01-02 19:06 - Gündem

Malatya TSO ile İŞKUR, nitelikli işgücü yetiştirme protokolü imzaladı

2025-01-02 20:05 - Gündem

“Rengarenk” adlı resim sergisi Ercan Havalimanı’nda açıldı

2025-01-02 20:06 - Yaşam

Kiliseye 'yılbaşı' saldırısı... 3 firari yakalandı!

2025-01-02 20:06 - Gündem

İlgili Haberler

Tuğba Yavaş'ın şüpheli ölümü: İddianame bir günde değişti

06:06 - Gündem

Türkiye'de sistemin üçgeninde kaybolan çocuklar: ‘Cübbe-tesviye-madde’

05:06 - Gündem

Vergisi yurttaştan hizmeti turiste

04:05 - Gündem

Hatay'da 2 gündür haber alınamayan kadın evinde ölü bulundu

03:06 - Gündem

İBB Meclisi'nde 2024 yılı denetim raporu sunuldu | Son dakika haberleri

02:05 - Gündem

Günün Manşetleri

İnsan Hakları Platformu’ndan çağrı:“İnsan ticareti kamu güvenliği meselesidir”

01:06 - Kıbrıs

Tokel: Bilgi, sayı ve nezaketten yoksun açıklamayı kınıyoruz

00:05 - Kıbrıs

Tokel: Bilgi, saygı ve nezaketten yoksun açıklamayı kınıyoruz

23:06 - Kıbrıs

TEKNOFEST için hazırlıklar tüm hızıyla devam ediyor

22:05 - Kıbrıs

“4. Atatürk’ün Çocukları Resim Sergisi” açıldı

21:06 - Yaşam